...

...

15 listopada 2015

Psyket (P3)

[PL]: 15 listopada 2015 Amy gościła w programie Psyket w radiu P3, opowiadając o lękach.

Amy o życiu z lękiem i byciu emocjonalną osobą
- Dążenie do ostatecznego szczęścia nie byłoby dla mnie dobre. Kiedy jest się emocjonalną osobą i żyje się lękiem, nigdy nie ma się nad tym kontroli.
Pięć lat temu Amy po raz pierwszy miała napad lęku. Nie wiedziała wtedy do końca, czym to było.
- Myślałam o sobie, że jestem uciążliwa dla innych, irytująca i brzydka. Z pewnością nie byłam dla siebie miła i nie wiedziałam wtedy zbyt wiele o lęku.
Dzisiaj żyje z nawracającym lękiem, ale znalazła sposoby na radzenie sobie z nim.
W Psyket opowiada o wizerunku samej siebie i reakcjach, z jakimi spotkała się, kiedy zaczęła otwarcie mówić o strachu.
- Ludzie mogą cię opuścić rozczarowani, ale przepraszam, też mam uczucia!
Amy chciałaby, aby wizerunek ludzi z zaburzeniami lękowymi został poszerzony.
- Wizja tego, że osoby z lękami zawsze czują się źle jest mało prawdopodobna. To nie jest prawda. Często jedno z drugim ma niekoniecznie wiele wspólnego.


Kliknij w zdjęcie, żeby posłuchać wywiadu.


[EN]: On 15th November 2015Amy was a guest in a radio program Psyket on P3 where she was talking about anxiety.

Click in a photo to listen to the interview. 

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/646887?programid=4852

® Notatka napisana przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony. Joanna i Izabela. // Note written by us. Don't copy. If you notice an identical text somewhere on the internet - it's stolen. Joanna and Izabela.
*photo, info: sverigesradio.se