...

...

27 czerwca 2015

Junisgalan 2015 (Lund)

[PL]: 26 czerwca 2015 w Lund Amy była jurorką na filmowej gali Junisgalan
- Wspaniale jest tutaj być, ponieważ gdy byłam mała, byłam zaangażowana w Junis. Chodziłam na junisdisco w Jönköping. - Mówi Amy.

Po zaprezentowaniu filmów, jury ogłosiło wyniki. Amy rozdawała nagrody i dyplomy
- Spanikowałam, kiedy zobaczyłam Amy. Była moją idolką od najmłodszych lat - przyznała Greta Maison.


[EN]: On 26th June 2015 Amy was in a jury on a film gala in Lund - Junisgalan.
- It's great to be here. When I was young, I was involved in Junis. I used to be on junisdisco in Jonkoping - says Amy.

After the films screening, the jury announced results. Amy gave diplomas and prizes.
- I panicked a bit when I saw Amy because she has been my idol since I was little - says Greta Maison.

® Notatka napisana przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony. Joanna i Izabela. // Note written by us. Don't copy. If you notice an identical text somewhere on the internet - it's stolen. Joanna and Izabela.
*info, photos: Accentmagasin, instagram.com/itsamydiamond