...

...

15 maja 2013

Amy pisze o nowym albumie!

Amy napisała dziś na Facebooku krótką informację dotyczącą nowego albumu. Postanowiłyśmy Wam ją przetłumaczyć :) Dołączyła również przepiękne zdjęcie.

Witam wszystkich!

Dziękuję wszystkim za wielką cierpliwość. Tworzenie tego albumu trwa trochę dłużej niż się spodziewałam. Nie ustaliłam jeszcze daty jego wydania! Ale to będzie już wkrótce!
Gdy będę już wszystko o tym wiedzieć, Wy również się dowiecie :)

Ale jedno jest pewne: spodziewajcie się nowego singla w połowie lipca!
Jestem tak podekscytowana, że usłyszę to, co tworzyliśmy w studiu, a piosenki pisałam w ubiegłym roku w domu!

Odliczam dni, gdy będę mogła udostępnić Wam te piosenki!

Dużo miłości
Amy

Ps. Jeśli to polubiliście, obserwujcie mnie na:
Instagram: @ itsamydiamond
Twitter: @ amydiamond


® notatka napisana i przetłumaczona przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony. 
Joanna i Izabela. :)
*treść wiadomości i fotogragia pochodzą z oficjalnego konta Amy Diamond na Facebooku