...

...

8 marca 2013

Inspiracje YOHIO - Amy Diamond

Dla Szwedów jest uosobieniem japońskiego stylu Visual Kei. YOHIO jednak słucha więcej, niż tylko j-popu. Teraz ujawnia swoje niespodziewane gusta muzyczne - Amy Diamond i Vivaldiego. 

Ktokolwiek myśli, że YOHIO buduje swój styl wyłącznie na japońskiej muzyce pop i rock, jest w błędzie. Artysta miał wiele inspiracji, zanim wydał utwory takie jak "Heartbreak Hotel" które sprawiły, że stał się wielkim piosenkarzem w Japonii i Szwecji.
- Oczywiście, że japońska muzyka bardzo mnie zainspirowała, ale był to także pierwszy album Amy Diamond, który wyszedł w 2005 roku - ujawnia YOHIO.

"Prawdziwa muzyka"
Nie wstydzi się uczcić młodą piosenkarkę pop, która ma zazwyczaj różne opinie o swoich albumach.
- Są tam bardzo dobre piosenki napisane przez równie świetnych autorów. Powinny zyskać większą sławę ze względu na tak niepowtarzalny album. To nie tylko muzyka pop, to prawdziwa muzyka - mówi.

I chociaż YOHIO odkrył Amy będąc dzieckiem, dopiero teraz zdał sobie sprawę z jej wielkości.
- Nie ma zbyt wielu ludzi, którzy zdają sobie sprawę, jak dobre są jej piosenki. Ja również tego nie wiedziałem, gdy byłem dzieckiem, lecz kiedy słucham ich dzisiaj, rozumiem, jakie są świetnie.

Zainspirowany przez Vivaldiego i Bacha
Nie tylko Amy zainspirowała YOHIO. Jest on także wielkim fanem muzyki klasycznej.
- Słucham także Vivaldiego i Bacha, którzy również inspirują mnie na wiele sposobów. To wszystko od popu po death metal. Nie mam specjalnej osoby jako idola, ale ogólnie muzyka mnie inspiruje. 

® notatka przetłumaczona przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony. Joanna i Izabela. :) 
Źródło tekstu: artykuł z svt.se. Grafika zmontowana własnoręcznie.  
** Dziękujemy Johannie Pentell za pomoc w przetłumaczeniu artykułu. Thanks to Johanna Pentell for help with translating the article.