...

...

25 listopada 2012

Post Amy o nowym albumie

Dziś rano o 9:23 Amy opublikowała nowy post na swojej oficjalnej stronie. Napisała tam co nieco o nowym albumie. Przetłumaczyłyśmy go dla Was na język polski.


"Witam wszystkich!
Mam nadzieję, że czujecie się dobrze!
Ja czuję się świetnie :) Już dawno nic nie pisałam na tej stronie! A tak wiele się wydarzyło! Jestem z powrotem w studio. Cały czas pracuję nad nowym albumem i pisaniem piosenek. To jest bardzo zabawne, a zarazem ekscytujące, ponieważ ta płyta jest pierwszą do której słowa piosenek napiszę samodzielnie! Wydanie albumu jest planowane na wiosnę 2013 roku! Więc to jest już niedługo. :) Jeśli chcesz mieć ze mną bliższy kontakt, możesz mnie znaleźć na tych stronach na których bywam kilka razy w tygodniu:
Twitter.com/amydiamond
Instagram.com/itsamydiamond
Facebook.com/AmyDiamondArtist
Wczoraj byłam na dworze i nakręciłam filmik z moją młodszą siostrą Lisą. Pracujemy nad małym projektem, który jak mamy nadzieję, będzie gotowy już wkrótce! Później moja starsza siostra Danielle nas odwiedziła, to była świetna zabawa!! :D
Mam nadzieję, że macie wspaniały weekend!

Wiele uścisków, Amy"






® notatka napisana i przetłumaczona została przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony. Joanna i Izabela :)
*informacje i zdjęcie pochodzą z amydiamond.se