...

...

30 kwietnia 2012

Post urodzinowy od Amy


 
Amy na swojej stronie www.amydiamond.se dodała nowy post z jej urodzin (15 kwietnia), który przetłumaczyłyśmy wam najlepiej jak mogłyśmy z języka szwedzkiego. :)


"Witam wszystkich!
Mam nadzieję, że czujecie się dobrze i miło spędziliście niedzielę.
Ja oczywiście czuję się świetnie, dzisiaj skończyłam 20 lat!

To wspaniałe uczucie skończyć dwudziestkę, a czuję się dziwnie nie będąc już nastolatką :D

Ostatniego wieczoru miałam kolację urodzinową z koleżankami. Wspaniale było spotkać wszystkich, to trochę jak "komers" mojej starej fryzjerskiej klasy, bo widziałyśmy się już po ukończeniu szkoły (wiele z nich przeniosło się z Jönköping).
Dziś rano obudziła mnie moja rodzina przychodząc do mnie i śpiewając. Dostałam naprawdę dobrą babeczkę i kubek herbaty na urodzinowe śniadanie :).

Następnie zjedliśmy wieczorem posiłek i dostałam naprawdę uroczy "makijażowy tort". Był różowy i miał na sobie szminkę, lakier do paznokci i cień do powiek (z marcepanu) :D.



Po torcie otworzyłam prezenty. Dostałam wszystkie osiem części "Harry'ego Potter'a", gumowe buty, OnePiece, włosy, kolczyki i pudełko z biżuterią. Strasznie cieszyłam się ze wszystkich moich prezentów!

Dzięki za wszystkie miłe życzenia na Facebooku, Twitterze, Myspace i na mojej stronie!  Dziękuję również tym, którzy wysłali do mnie listy oraz paczki! Jestem taka szczęśliwa, czytając wysłane do mnie listy :).

Dziękuję Viktorowi, który zrobił dla mnie miłą książkę urodzinową (dziękuję również wszystkim, którzy przyczynili się do miłych pozdrowień w niej). Uwielbiam ją czytać!

Mam nadzieję, że macie fajny wieczór!

Uściski, Amy".


 
My także nie zapomniałyśmy o urodzinach Amy i 15 kwietnia wysłałyśmy jej wspólny filmik urodzinowy. Amy odpisała nam koło północy na Twitterze, osobno (w dwóch tweetach)!

TŁUMACZENIE:
"@RubinJoanna Dziękuję za zrobienie filmiku, cieszyłam się z każdej jego minuty! Wszystkiego najlepszego również dla ciebie! Mam nadzieję, że będziesz mieć jutro wspaniały dzień!" 

"@izadiamond KOCHAM ten filmik urodzinowy! Dziękuję za jego wykonanie! Jestem taka szczęśliwa, słysząc, że uczysz się, aby zostać" fryzjerką!



Oto screen z Twittera. Amy sama także złożyła życzenia Aśce, bo Aśka obchodzi urodziny dzień po niej. Amy zachwycona była również informacją, że Iza uczy się na fryzjerkę, ponieważ sama chodziła do szkoły fryzjerskiej (ukończyła ją ubiegłego czerwca). 

Wszystkich tych informacji dowiedziała się oczywiście z naszego filmiku :).



® notatka przetłumaczona i napisana została przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony. Joanna i Izabela :)
 *  Informacje zaczerpnięte zostały z amydiamond.se.
* Źródło zdjęć: amydiamond.se.