...

...

3 stycznia 2012

Post Amy z 8 lipca 2011 roku

 
Witam wszystkich!

Wczoraj występowałam w Söderhamn. Śpiewałam osiem piosenek, sześć z nich było moich własnych, a dwie pozostałe to covery (”Sånt är livet” och ”Mamma mia”). Śpiewałam na żywo, pogoda była piękna, a publiczność wspaniała! Zespół był fantastyczny!

Wczoraj po południu mieliśmy próbę dźwięku więc mój młodszy brat Charlie był na scenie prawie cały czas:). Wdrapał się na scenę, a następnie stał tam i patrzył. Myślał, że to zabawa i śmiał się ze wszystkiego, a moja siostra Lisa zabrała go ze sceny.
 
Dziś rano poszliśmy do Sundsvall i teraz jedziemy do hotelu. Jutro będę na Nickelodeondagen (Dzień Nickelodeon) tutaj na ulicznej imprezie. Kiedyś występowałam na ulicznej imprezie w Sundsvall i jak zwykle było dużo ludzi i wstaniała atmosfera, więc nie mogę już się doczekać jutra!

Mam nadzieję, że masz wspaniały piątkowy wieczór!

Uściski od Amy


® notatka tłumaczona jest przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony.  Joanna i Izabela :)
* Zdjęcia pochodzą z amydiamond.se.