...

...

6 stycznia 2012

Post Amy z 3 października 2011 roku

 
Witam wszystkich!
Mam nadzieję, że macie się dobrze i oczekujecie jesieni.
Miałam piękny czas w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Dużo pracowaliśmy nad czasopismem "Amy Diamond Jul". 

W sierpniu byliśmy w Sztokholmie przez tydzień i zrobiliśmy wszystkie zdjęcia do magazynu. W sumie było ich 3420! Przez resztę czasu pracowaliśmy nad treścią tekstów itp. W ubiegłym tygodniu byłam w Cosmos Studios i nagrywałam bożonarodzeniowe piosenki, które mają się znaleźć przy gazecie. Nagrywanie poszło naprawdę dobrze! Czekam z niecierpliwością, aby je usłyszeć.

Nie mogę się doczekać listopada, kiedy magazyn będzie drukowany i dostępny w sklepach.

Mój kolejny projekt to musical zbudowany na podstawie rymowanek ze słynnej szwedzkiej płyty zwanej Barnkammarboken. Premiera odbędzie się w listopadzie w Göta Lejon. Nie mogę się doczekać rozpoczęcia prób!
W tym tygodniu zaczynam pracę jako praktykantka w salonie w Jönkoping. Będzie naprawdę fajnie rozpocząć prace jeszcze raz i poznać nowych klientów!

Mam nadzieję, że macie wspaniały tydzień :)
Wiele uścisków od Amy



® notatka przetłumaczona została przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony.  Joanna i Izabela :)
* Zdjęcie pochodzi z amydiamond.com.