...

...

6 stycznia 2012

Post Amy z 29 lipca 2011 roku

Witam wszystkich!

Mam nadzieję, że czujecie się dobrze i mieliście dobre lato do tej pory!

Ja do tej pory miałam fantastyczne lato. Tak jak pisałam ostatnio, byłam w Sundsvall, Gävle, Visby, Furuvik, Asele, Kristinehamn, Sunne, Kävlinge i Oskarshamn.

Świetnie się bawiłam we wszystkich miejscach. Podróżowanie i odwiedzanie tylu ładnych miejsc w Szwecji jest lepszą rzeczą, jaką można robić w lecie.

Jeśli chcecie zobaczyć, jak wyglądały moje wizyty w Visby, Furuvik i Asele, możecie obejrzeć mój wideo-pamiętnik na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=dM8EZo-vvXQ

Wczoraj byłam w Oskarshamn na konkursie talentów, w który brała udział moja siostra Holly. To był jej pierwszy konkurs talentów i śpiewała tak niesamowicie dobrze! Fajnie było zobaczyć ją na scenie i usłyszeć jej głos wychodzący przez głośniki!

To, jak brzmiał jej głos możecie usłyszeć i zobaczyć tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=7GO1t-hsyUs


Wszyscy uczestnicy (siostra Amy jest przedostania po prawej)

Jutro jedziemy do Helsingborg, gdzie jest następny przystanek trasy z Nickelodeon tour!
Byłam tam już w zeszłym roku i publiczność była fantastyczna, więc naprawdę nie mogę się doczekać!
Mam nadzieję, że macie świetny piątkowy wieczór! :)

Wiele uścisków od Amy


® notatka tłumaczona jest przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony.  Joanna i Izabela :)
* Zdjęcie pochodzi z amydiamond.se