...

...

1 stycznia 2012

Post Amy z 28 maja 2011 roku

Witam wszystkich!

Mam nadzieję, że ubiegły miesiąć był zabawny. Miałam taką świetną zabawę, działo się na prawdę dużo!

Miałam wiele czasu i wiele się działo, jak napisałam wyżej. W kwietniu byłam w Salen i obchodziłam Wielkanoc. Potem pojawiłam się w różnych pokazach Funky-Kidz. To było tak niesamowicie zabawne zobaczyć taniec wszystkich. Ponieważ byłam w porannych wiadomościach, jako 'tajny gość' i rozmawialiśmy na temat 'Bulldogg', studia i przyszłości.

W maju, mam również dużo roboty i zabawy. Na początku maja mieliśmy dużo zgłoszeń w szkole. Prace w ramach projektu, religijne dane i SO-danych. Było tak miło, gdy skończyłam wszystko i wiedziałam, że wszystko zostało zrobione. Następnie udałem się na Litwę, gdzie śpiewałam na wielkiej nocy muzyki zwanej "Purple Night". To było niesamowite doświadczenie. Było nas około 10 000 osób na widowni i scenie, było fantastycznie! Wycinałam fragmenty filmu o tej podróży, jak widać po kliknięciu na ten link

http://www.youtube.com/watch?v...eo_title

Ja, wraz z tancerzami na Litwie


Kiedy wróciliśmy do domu z Litwy i przyjechaliśmy do Kungsbacka, wtedy zaczęłam przygotowywać się do wielkiej próby, którą robimy 18 maja. Test był naprawdę duży i składał się z siedmiu różnych zadań: strzyżenie damskie, koloryzacja włosów, strzyżenie męskie,  trwała ondulacja, test pisemny, nakręcanie na wałki i strzyżenie brody. To były rzeczywiście bardzo zabawne dni i nie tak nerwowe jak sobie wyobrażałam. O 19:30 dowiedziałam się, że zdałam test, a następnie pojechaliśmy do Landvetter i polecieliśmy bezpośrednio do Umeå.

Następnego dnia rozpoczęły się nagrania nowego sezonu Bulldog, którego jestem gospodarzem. Odnotowane sekcje zostaną teraz wysłane na Barnkanalen 2012 roku. Do tej pory nagraliśmy osiem części (połowy) i tak to jest bardzo dobrze!

Spotkanie z publicznością po jednym z występów.


Kiedy byłam w Umeå, wystąpiłam na Nocy Kultury. Wykonałam pięć utworów z fantastycznym zespołem na żywo! Było tak wielu ludzi na widowni.

Próby z zespołem!

Na scenie :D

Ja z dziewczynami z chórku po koncercie


Po koncercie polecieliśmy do Göteborga, a następnie do Falkenberg, gdzie występowałam na Gala Dinner. To była świetna zabawa śpiewać i tańczyć z moimi czterema tancerzami!

Jeśli chcesz możesz oglądnąć wideo na YouTube "za kulisami". Kliknij w link http://www.youtube.com/watch?v=o4AOJgOb9xY&feature=channel_video_title

Następnie udaliśmy się do Umeå i nagraliśmy więcej odcinków "Bulldogg", a środę polecieliśmy do domu do Jönköping.

Wczoraj był Prom Ukończenia Szkoły! Wszyscy w klasie byli tak niesamowicie mili i nigdy nie widziałam tak wielu pięknych fryzur na raz. Patrząc na trzecie klasy kończące szkołę fryzjerską, wydawało mi się, że każdy chciał być miły i wyglądać wyjątkowo:). To był naprawdę fantastyczny wieczór! Każdy był tak podekscytowany. Kapela, która grała była naprawdę dobra, więc każdy dużo tańczył. To dla nas dziwne uczucie, że za dwa tygodnie w białych sukienkach i studenckich czapkach będziemy śpiewać ”För vi har tagit studenten…”





Cała klasa

Ja i Desirée :)

Moja mama zrobiła zdjęcie Amandzie (jednej z moich przyjaciółek)

Julia, ja i Felicia

Moja przyjaciółka Tina była królową balu

Teraz odpocznę przez dwa dni, a następnie ponownie pojedziemy do Umeå i nagramy resztę części do nowego sezonu "Bulldogg"!

Mam nadzieję, że masz fantastyczny wieczór!

Uściski od Amy



® notatka tłumaczona jest przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony.  Joanna i Izabela :)