...

...

2 stycznia 2012

Post Amy z 11 czerwca 2011 roku

Witam wszystkich!

Mam nadzieję, że czujecie się dobrze i że mieliście wspaniały początek weekendu:)

Miałam naprawdę zabawny dzień i wczoraj wieczorem, kiedy skończyłam szkołę!

To był naprawdę wspaniały dzień! Rano zjedliśmy śniadanie z szampanem w domu mojej nauczycielki. To było najpyszniejsze śniadanie w formie bufetu, świeże pieczywo, dużo wędliny, jogurty, owoce, truskawki i gofry z bitą śmietaną i dżemem.





Po śniadaniu poszliśmy do szkoły, gdzie wygłaszaliśmy mowy, były zabawne nagrody, stypendia, śpiew, spektakle i rzucenie w górę czapkami studenckimi.

Kiedy założyliśmy nasze czapki na głowy, reszta osób z innych klas także je założyła. Dostaliśmy kwiaty, ogłoszono nasze oceny, wszyscy obdarowywali także naszych wspaniałych nauczycieli i wszyscy podpisywali się w czapkach innych. Następnie pojechaliśmy do salonu i były robione zdjęcia nam, studentom, później wszyscy zdaliśmy sobie sprawę, że to był ostatni raz, kiedy byliśmy w szkole w salonie!

Ja z moją nauczycielką Annette i Tiną



Zostaliśmy sfotografowani, a następnie był czas aby uciec! Każdy był tak napięty i oczekujący. To było tak dziwne, zabrakło nam czegoś, to zakończenie 12 lat w szkole! Nie będzie już prac domowych, prac pisemnych i prezentacji. To było całkowicie absurdalne!

Przed 'utspringet' wszystkie klasy tańczyły na scenie w obecności wszystkich rodziców, wszystkich przyjaciół i wszystkich krewnych. Kiedy była nasza kolej, trzymając się za ręce i zbiegłyśmy po schodach szkoły po raz ostatni. Gdy zaczęła grać muzyka do "Party rock hymn" zaczęliśmy biec tak szybko, jak mogliśmy na scenę i tańczyliśmy! To było wspaniałe uczucie! Całkowicie nie do opisania!


Spotkałam moją rodzinę, która dała mi TONY wypchanych zwierząt, kwiaty i czekolady. Zrobiliśmy mnóstwo zdjęć i zobaczyłam mój znak pierwszy raz. Było tak miło i byłam tak wstrząśnięta, gdy zobaczyłam, jak zdumiewająco podobny jest do mnie na zdjęciu mój mały brat Charlie :).

Desiree i ja:)

Poszliśmy do 'skrzyni' było to jedno z najzabawniejszych rzeczy. Tańczyliśmy, śpiewaliśmy i pomachaliśmy wszystkim kogo widzieliśmy. Wszyscy w mieście byli tak podekscytowani i pomachali. Niektórzy nawet zaczęli tańczyć na ulicy:).

Josephine i ja:)

Ja i Tina:)


Po południu byłam w domu. Mama bardzo ładnie przystroiła nasz podjazd i dom. Jedliśmy pyszne jedzenie (było tak przez cały wieczór). Jedliśmy ciasto i dostałam kilka prezentów.


Potem się przygotowałam i spotkałam się z przyjaciółmi.
Wieczorem spotkaliśmy się oczywiście z wieloma innymi uczniami i rozmawialiśmy o zawodach jakie mieliśmy. To było tak dziwne powiedzieć:  "Poszłam do programu fryzjera". Zawsze mówiłam, że "idę do fryzjera programu." (przepraszam, ale nie wiem o co chodzi w tym zdaniu xd.)

Teraz czekamy na wspaniałe lato! Po lecie zacznę pracować jako praktykantka w salonie w Jonkoping. To będzie tak ekscytujące i dziwne, że nie pójdę do szkoły po wakacjach.
To wspaniały początek lata!

Uściski od Amy!


® notatka tłumaczona jest przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony.  Joanna i Izabela :)