...

...

31 grudnia 2011

Tak na dzień dobry - troszeczkę o nas :)

Witamy Wszystkich!!
Założyłyśmy tego bloga po to, aby fani Amy Diamond zawsze mieli o niej najświeższe informacje ;)
Poznałyśmy się za stronie www.zapytaj.onet.pl, a zaczęło to się tak :
27 listopada 2010 roku Iza zadała pytanie dotyczące wyznania i religii Amy ;) na odpowiedź czekała dość długo, około 3-ech miesięcy. W końcu 24 lutego 2011 roku pewna nastolatka o imieniu Aśka udzieliła jej odpowiedzi. Następnie dziewczyna weszła na profil pytającej i zauważyła, że jest ona fanką Amy Diamond, później wymieniły się numerami Gadu-Gadu i do tej pory ze sobą piszą ;) Dnia 30 grudnia 2011 roku wpadły na wspaniały pomysł, aby poprowadzić kontynuację bloga http://natalcia-amy.bloog.pl/ , ponieważ były po równo zawiedzione informacją z 27 lipca 2011r., iż został on zamknięty.
A oto ''krótkie'' wypowiedzi autorek o sobie :)

============================================================================
Aśka
============================================================================
Nazywam się Aśka. Mam 13 lat i chodzę do gimnazjum. Lubię grać w simsy i oczywiście słuchać piosenek Amy. Wykonuje ona pop, ale jest naturalna i ma wielki talent, co się rzadko zdarza u wykonawców tego rodzaju muzyki.

 Amy usłyszałam około 6 lat temu, kiedy jej największy przebój "What's in it for me" puszczano często w radiu. Chodziłam wtedy do zerówki. Piosenka bardzo mi się spodobała, jednak nie wiedziałam kto ją śpiewa i jaki jest jej tytuł. "What's in it for me" odnalazłam po kilku latach (jakoś w 2008 roku)  przez przypadek w internecie. Od tamtego czasu znam Amy i jestem jej wielką fanką. Lubię ją za jej naturalność, oryginalny głos i piosenki dosłownie na każdą okazję - wolne, smutne, jak i żywe i energiczne.  Nie zachowuje się sztucznie, nie śpiewa z playbacku, nie nakłada na siebie tony tapety... Cenię ją też za to, że dużo osiągneła już jako dziecko. Przed jej karierą muzyczną zdobywała sukcesy także w łyżwiarstwie, wystąpiła także w małej roli telewizyjnej. Amy ma też fajny styl ubierania. Nie ubiera się nudno, ale też nigdy nie pokazałaby się na scenie w zbyt skąpym stroju. Oprócz tego ma fajną przerwę między zębami... :D

Do moich ulubionych piosenek należy oczywiście legendarna What's in it for me oraz inne, niestety nie znane już w Polsce piosenki takie jak Shooting star, Bittersweet, Speed of light, Take your time, czy Thank you. Bardzo bym chciała usłyszeć Amy na żywo :).

Oto kilka ulubionych przeze mnie zdjęć Amy. Na dole znajduje się wykonany przeze mnie znaczek AD z jej zdjęć.



============================================================================
Iza 
============================================================================
Na imię mam Iza i aktualnie mam 17 lat ;) Urodziłam się 27 grudnia 1994 roku w Suwałkach. Uwielbiam śpiewać i choć nie zawsze mi to wychodzi to i tak robię to dalej xd. Lubię rysować postacie z kreskówek, wykonywać prace plastyczno-manualne jak np. składanie origami. Interesuję się także trochę fryzjerstwem, choć nie na tyle, by pozostać w tym zawodzie w przyszłości (pomimo tego uczę się w tym kierunku).
Jestem wielką fanką Amy Diamond :) uważam, że bardzo ładnie śpiewa, ma przepiękną barwę głosu, jak widać po biografii - wiele osiągnęła w życiu już jako dziecko, jej piosenki są cudowne, ta dziewczyna jest bardzo miła i wiecznie wesoła, mądra, pracowita i wszechstronnie utalentowana, z natury jest bardzo ładna, nie potrzebuje pudrów, ani innych tapet, by dobrze wyglądać, jej styl ubierania się jest doskonały!, ma bardzo ciekawe życie, dlatego się nią tak inetesuję i ogólnie jest niesamowita ;) A jej przerwa między górnymi jedyneczkami jest..iih! urocza xd.
Pewnego słonecznego dnia roku 2005, pory letniej w radiu RMF FM usłyszałam przepiękną piosenkę, która spodobała się mnie i mojej siostrze jak diabli ^^ następnego dnia poprosiłam ją by poszukała jej w internecie, a ona znalazła i nawet ściągnęła (specjalnie dla mnie) słuchałam "What's in it for me" w kółko i w kółko i w kółko i w kółko, że aż mojej siostrze ona zbrzydła..aale ;) ale dla mnie nie ^^ dalej jej słuchałam. Jakiś czas później znalazłam inne piosenki Amy i je ściągnęłam na komputer. Słuchałam ich tak długo, aż do dziś ;) Ciągle śledzę informacje o tej dziewczynie kiedy tylko mam czas. Piosenkę "What's in it for me" nadal uwielbiam tak bardzo jak wtedy, gdy usłyszałam ją po raz pierwszy :)
No i pewnego dnia...było to jakoś w maju 2011 roku założyłam klub Amy Diamond na zapytaj.onet.pl
link - http://zapytaj.onet.pl/AmyDiamond
no, a teraz założyłam z koleżanką Aśką kontynuację bloga pewnej Natalii
link - http://natalcia-amy.bloog.pl/
więc jeżeli inetesują was notatki z wcześniejszego życia Amy to zapraszam na blog podany wyżej :) Tutaj znajdziecie to, czego Natalia nie napisała.

Oto sklejka ośmiu moich ulubionych zdjęć z Amy oraz znaczek AD, który wykonałam samodzielnie :)



® notatka pisana jest przez nas osobiście. Zakaz kopiowania. Jeżeli spotkasz się w internecie z identycznym tekstem - wiedz, że jest on kradziony. Aśka i Iza :)